Известие

Collapse
No announcement yet.

166 се разкрачи и изхаби гумите отзад.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 166 се разкрачи и изхаби гумите отзад.

    Както става ясно от заглавието 166-цата на баща ми се разкрачи отзад и изхаби гумите отвътре.Гледахме я уж всичко е наред ама явно не е... неможем да разберем от къде е проблема помагайте моля.
    Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

  • #2
    Колега проверихте ли т. нар. скърцащи втулки на шенкела! По принцип от там идват проблемите, вижте ги за луфт! Има много писано за този проблем, пробвай с търсачката!
    Last edited by Megadet; d.m.y г., 16:15.
    Alfa 166jtd,1999

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
      Колега проверихте ли т. нар. скърцащи втулки на шенкела! По принцип от там идват проблемите, вижте ги за луфт! Има много писано за този проблем, пробвай с търсачката!
      Точно така ,тези тампони на шенкела са направили поразията

      Comment


      • #4
        И аз го направих това упражнение.........смяна на тампоните!
        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
        sigpic

        Comment


        • #5
          + реглаж след това.
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

          Comment


          • #6
            ...Аз не съм правил реглаж след смяната на втулките...по простата причина че на местна почва учащи се "притежатели на стендове" не искам да пипат отзад Не се наложи нищо такова - колата се държи прекрасно на пътя, а съчетано с новите мортове, стойката стана убийствена.
            Alfa Romeo 166 JTD '99 Progression

            Comment


            • #7
              По същия начин се разкрачи от зад и ми ядеше гумите от вътрешната страна.Ходих в Стара Загора да ми подменят втулките и след това задницата си доде на мястото не ми е мръднал грайфера повече т.е износва се равномерно.

              Comment


              • #8
                Колеги здравейте.. от скоро съм във форума притежател съм на алфа 166 2.4 ЖТД 150к.с.

                Та въпроса ми е следния .. и моята се разкрачи така както вие сте писали по горе и ми казаха да ходя да ми рециклират Ляв и Десен ГОРЕН носач ..
                Някой от вас има ли идея къде мога да отида от Пловдив съм.

                благодаря предварително

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от leksobg Покажи съобщение
                  Колеги здравейте.. от скоро съм във форума притежател съм на алфа 166 2.4 ЖТД 150к.с.

                  Та въпроса ми е следния .. и моята се разкрачи така както вие сте писали по горе и ми казаха да ходя да ми рециклират Ляв и Десен ГОРЕН носач ..
                  Някой от вас има ли идея къде мога да отида от Пловдив съм.

                  благодаря предварително
                  разкрачва се от втулките на шенкела
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Лорд приятел имаш ли идея къде мога да отида в пловдив....

                    от много скоро имам тази алфа.. а и по принцип не разбирам много от коли откъде мога да ги взема тези втулки...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от leksobg Покажи съобщение
                      Лорд приятел имаш ли идея къде мога да отида в пловдив....

                      от много скоро имам тази алфа.. а и по принцип не разбирам много от коли откъде мога да ги взема тези втулки...
                      написах ти лично съобщение, видя ли го
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Защо не я закачиш първо на апаратурата да се види колко градуса са ти наклоните? Миналата седмица правих на моята реглаж, а след това и на брат ми на 166-та и и на двете коли страничните наклони бяха по 2*30'. Малко невероятно ми се струва и двете коли да са им скапани еднакво и 4-те тампона и да са блъскани толкова еднакво по дупките за да станат и 4-те наклона с еднакви градуси! Планките отгоре към моста също бяха регулирани на различно ниво което ме навежда на мисълта, че страничния наклона трябва да е повече от 1*30' както го дават в програмата

                        Големия страничен наклон идва и от крив "горен носач" или V-щанга. Регулира се чрез нагряване и изправяне.
                        Last edited by Boby; d.m.y г., 10:39.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment

                        Working...
                        X